5+1 προτάσεις για ελαφρύ βραδινό γεύμα

Είναι γνωστό ότι τα ισορροπημένα γεύματα διασφαλίζουν την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού. Το ίδιο συμβαίνει και με το βραδινό γεύμα, η επιλογή του οποίου όταν γίνεται με σωστά κριτήρια, ωφελεί τον οργανισμό σε πολλαπλά επίπεδα.

Συγκεκριμένα, το ελαφρύ γεύμα το βράδυ προσφέρει στον οργανισμό τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, αποφεύγοντας την πρόσληψη έξτρα λιπαρών και θερμίδων και εξασφαλίζει ταυτόχρονα καλύτερη ποιότητα ύπνου. Αναγνώρισε επομένως, τη συνολική θετική αξία που έχει το ελαφρύ βραδινό γεύμα στον οργανισμό σου και ένταξέ το από σήμερα κιόλας στο διαιτολόγιό σου. Οι προτάσεις που ακολουθούν θα σε διευκολύνουν, δίνοντας σου ευφάνταστες ιδέες.

  1. Μια καλή επιλογή για ελαφρύ βραδινό γεύμα είναι ο σολομός, σε συνδυασμό με καστανό ρύζι και μια κούπα βρασμένο μπρόκολο. Αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και ταυτόχρονα ελαφρύ, υγιεινό γεύμα, καθώς η περιεκτικότητα του σολομού σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, διατηρεί τη χοληστερίνη στο αίμα σε χαμηλά επίπεδα.
    snak
  2. Όλα τα είδη σούπας συνιστούν ελαφριές επιλογές για βραδινό γεύμα, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τη γνωστή σε όλους ρεβυθόσουπα, η συνεισφορά της οποίας στον οργανισμό είναι ιδιαιτέρως σημαντική. Πρόκειται για τροφή πλούσια σε βιταμίνη Β6, αλλά και φυτικές ίνες που συμβάλλουν, ώστε να παραμένει η χοληστερίνη σε χαμηλά επίπεδα.  
    burrito
  3. Ένα ελαφρύ και ταυτόχρονα χορταστικό βραδινό γεύμα είναι το μπουρίτο με μαύρα φασόλια. Η αξία των μαύρων φασολιών είναι σημαντική, καθώς είναι μία από τις τροφές που συμβάλλει στη μείωση της χοληστερίνης, ενώ ο συνδυασμός τους με άλλα συστατικά όπως, το καστανό ρύζι, ή η τορτίγια ολικής άλεσης,  αναδεικνύουν το μπουρίτο σε μια άκρως υγιεινή επιλογή, αφού είναι γνωστό πως τα προϊόντα ολικής άλεσης συνδράμουν στη βελτίωση της υγείας συνολικά.    
  4. Μέχρι τώρα το μπέργκερ είχε ταυτιστεί με το γρήγορο και ανθυγιεινό φαγητό. Επιλέγοντας ωστόσο, τα σωστά υλικά για την παρασκευή του μπορεί να μετατραπεί σε ένα υγιεινό και ελαφρύ γεύμα, κατάλληλο για βραδινό. Συγκεκριμένα το χορτοφαγικό μπέργκερ μπορεί να φτιαχτεί με ψωμί ολικής άλεσης αντί για λευκό ψωμί και να περιέχει συστατικά όπως λαχανικά, τομάτα, μαρούλι, κρεμμύδι και να συνοδευτεί με καλαμπόκι, ενώ ακόμη μπορεί να περιέχει μαργαρίνη για έξτρα γεύση. Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με υψηλή χοληστερίνη ενδείκνυται η αντικατάσταση της κλασικής μαργαρίνης με αυτή που περιέχει φυτικές στερόλες. Το αποτέλεσμα θα είναι ένα πλήρες, ελαφρύ και πολύ νόστιμο γεύμα.  olikis
  5. Τα μακαρόνια αποτελούν αγαπημένη επιλογή γιατί φτιάχνονται εύκολα και γρήγορα. Στην επιτρεπόμενη ποσότητα, όταν είναι ολικής άλεσης και συνοδεύονται από πράσινη σαλάτα δημιουργούν μια ισορροπημένη επιλογή για ένα ελαφρύ, βραδινό γεύμα.  broccoli_sprouts
  6. Επίσης, καλή επιλογή για βραδινό είναι το κοτόπουλο με μπρόκολο και λαχανάκια Βρυξελλών. Ο τρόπος μαγειρέματος του κοτόπουλου επιτρέπει την πρόσληψη όλων των πρωτεϊνών από τον οργανισμό και σε συνδυασμό με τα λαχανικά, συνιστά μια χορταστική αλλά ελαφριά επιλογή που συμβάλλει στην πρόσληψη των απαραίτητων θρεπτικών στοιχείων από τον οργανισμό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Close
MeliSoula © Copyright 2021. All rights reserved.
Close