Οι 5+1 λιπαρές τροφές που πρέπει να τρως

Το λίπος χρησιμεύει για την απορρόφηση των βιταμινών, την απόκτηση ενέργειας κατα την διάρκεια της ημέρας, για την προστασία των εσωτερικών οργάνων και για την ισορροπία των ορμονών.

Φυσικά και το λίπος δεν είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγουμε στη διατροφή μας καθώς βοηθάει στη σωστή απορρόφηση των βιταμινών, στην ενέργεια μας και στην ισορροπία των ορμονών. Ωστόσο, τα κορεσμένα λιπάρα αυξάνουν την κακή χοληστερόλη σε αντίθεση με τα κορεσμένα και τρανς λιπαρά, που “κρύβονται” σε επεξεργασμένες τροφές, κρέας και γαλακτομικά.

Σίγουρα, έχεις ακούσει για τα λιπαρά οξέα Ω-3, που ενισχύουν τη βελτίωση της καλής χοληστερόλης και βοηθούν στη μείωση των τριγλυκεριδίων.

 

Ποες ειναι αυτες οι τροφες;

1.Ωμό ελαιόλαδο

2.Φιστίκια Αιγίνης

 

3.Σπόροι κολοκύθας

4. Λιπαρά ψάρια (σολομός)

 

5. Λιναρόσπορος

 

6. Αβοκάντο

Βάλτα στη ζωή σου και θα με θυμηθείς!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Close
MeliSoula © Copyright 2021. All rights reserved.
Close