, ,

Late midnight snack: Μια υγιεινή επιλογή πριν τον ύπνο

Γράφει ο Ντένης Γκουλαξίδης, ειδικός διατροφολόγος με εξειδίκευση στα συμπληρώματα διατροφής για αθλητές

Υπάρχουν κάποια σνακς που κάνουν πολύ καλό στον οργανισμό μας, ακόμα κι αν τα φάμε πολύ αργά το βράδυ. Κι αυτό γιατί έχουν θρεπτικές ιδιότητες που είναι ευεργετικές κατά τη διάρκεια του ύπνου….. Για την στήλη Guest Blogging ο Ντένης Γκουλαξίδης, μας δίνει την ιδανική συνταγή για τις βραδινές λιγούρες!

Late Midnight Snack


Θερμίδες: 350 Λιπαρά : 20γρ (υγιεινά λιπαρά ) Πρωτεινη: 40γρ

ΥΛΙΚΑ

2 κ.γ. φυστικοβούτυρο

150 ml Γάλα αμυγδάλου (to light)

Kανέλα

Μπάρα πρωτείνης (γεύση macchiato caramel ή ό,τι άλλη θέλετε)

1 δόση πρωτεΐνη καζεΐνης με γεύση βανίλια

ΕΚΤΕΛΕΣΗ 

Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνουμε το φυστιβούτυρο, την σκόνη πρωτείνης, το γάλα και χτυπάμε με ένα μίξερ χειρός μέχρι να ενσωματωθούν όλα τα υλικά και να έχουμε μια παχύρευστη κρέμα. Σπάμε τη μπάρα σε μικρά κομμάτια και την ρίχνουμε πάνω από τη κρέμα. Ανακατεύουμε και σερβίρουμε.

Διαβάστε ακόμα:

O ΝΤΕΝΗΣ ΓΚΟΥΛΑΞΙΔΗΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ PANCAKES ΜΠΑΝΑΝΑΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΕΣ

βραδινό-σνακ-με-πρωτεινη

Για περισσότερες πληροφορίες για τα συγκεκριμένα υλικά, επικοινωνήστε με τον ειδικό συμπληρωμάτων διατροφής στο κατάστημα GNG storesGNGstores στην οδο.Παυλιδη Αδαμοπουλου 16, Πτολεμαίδα. Τηλ επικοινωνιας 2463505002 , 6985686702.

 


`

About admin

Leave a Reply

avatar

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

  Subscribe  
Notify of