Νηστίσιμη Μερέντα!

Σπιτική νηστίσιμη μερέντα για νηστεία ή και όχι!

νηστίσιμη μερέντα
Είτε νηστεύεις, είτε όχι, αυτή η μερέντα είναι για σένα. Τα φουντούκια που αποτελούν τη βάση της είναι ιδανικά για να σου τονώσουν το σύστημα! Είναι πολύ πλούσια σε ενέργεια, αλλά παράλληλα περιέχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που θα σε δυναμώσουν!

Η κατανάλωση 25-30 γρ. φουντουκιών καθημερινά, είναι αρκετή για να καλύψει καθημερινά τις ανάγκες σε βιταμίνη Ε.

Τι άλλο σου δίνουν;

Ασβέστιο, το οποίο είναι απαραίτητο για υγιή κόκαλα και δόντια. νηστίσιμη μερέντα

Σίδηρος, που είναι απαραίτητος για πολλές, ζωτικότατες βιολογικές λειτουργίες του σώματος μας.

Κάλιο, το οποίο είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του νευρικού και του μυϊκού συστήματος.

Οπότε φαντάσου πόσο σε καλύπτει μια φέτα ψωμί με αυτή τη σπιτίσια μερέντα!

Φυσικά είναι ιδανική για τα παιδιά αφού την φτιάχνεις με τα χέρια σου και γνωρίζεις τα συστατικά της και μπορείς να την κάνεις όλο το χρόνο.

 Για πάμε… 

 Συνταγή για νηστίσιμη μερέντα χωρίς αυγά και γάλα!

Τι θα χρειαστείς:

  • 1 φλιτζάνι ζάχαρη άχνη
  • 1 φλιτζάνι κακάο σε σκόνη
  • 4 κουταλιές της σούπας ηλιέλαιο
  • 3 βανίλιες σε σκόνη ή 4 κουταλιές υγρή βανίλια (θα τη βρεις στα καταστήματα)
  • 1 πρέζα αλάτι
  • 1 κούπα καθαρισμένα και πολτοποιημένα φουντούκια και καρύδια

Νηστίσιμη Μερέντα!

Εκτέλεση

Βάλε στο μπλέντερ σου τα φουντούκια και πολτοποίησε τα για περίπου τρία λεπτά μέχρι να γίνουν σαν βούτυρο.

Νηστίσιμη Μερέντα!

Σε ένα μπωλ ανακάτεψε τη ζάχαρη άχνη, το κακάο, το αλάτι και τις βανίλιες σε σκόνη.  Αν έχεις υγρή βανίλια, πρόσθεσε τη μετά. Χτύπησε στο μπλέντερ τα καρύδια μέχρι να γίνουν τριμμένη σκόνη και πρόσθεσε τα στο μείγμα της ζάχαρης άχνης με το κακάο.

Νηστίσιμη Μερέντα!

Σε ένα άλλο μπωλ, ανακάτεψε το ηλιέλαιο με την υγρή βανίλια (αν έχεις πάρει) και πρόσθεσε τα στο μείγμα με το κακάο. Βάλε στο τέλος και τα πολτοποιημένα φουντούκια και ανακάτεψε καλά, όλα μαζί τα υλικά στο μπλέντερ.

Νηστίσιμη Μερέντα!

Άσε το μείγμα στο ψυγείο για να παγώσει 2-3 ώρες. Η μερεντα μπορεί να διατηρηθεί στο ψυγείο μέχρι 2 εβδομάδες.

Λίγα tips από μένα:

1)Μπορείς αντί για καρύδια να χρησιμοποιήσεις αμύγδαλα ή ο,τι ξηρό καρπό προτιμάς.

2) Αν θες μερέντα που να μην είναι νηστίσιμη, πρόσθεσε αντί για λάδι, βούτυρο και μία κούπα γάλα.

3) Συνόδευσε τη μερέντα με μία κρέπα ή ένα γλυκό της επιλογής σου. Όπως ένα νηστίσιμο κέικ σοκολάτας ή νηστίσιμα Cupcakes με καρότο και μήλο !

Δες τη συνταγή για το νηστίσιμο κέικ σοκολάτας εδώ.
και 
 τη συνταγή για τα νηστίσιμα Cupcakes με καρότο και μήλο εδώ.

 

#Enjoy and follow Meli Soula 

Το πιο “γλυκό” κανάλι στο YouTube είναι πλέον γεγονός.

Συνταγές, tips, συνεντεύξεις και εκπλήξεις πολλές που έχουν να κάνουν με τα γλυκά και όχι μόνο.

Ελάτε και εσείς στην παρέα μας κάνοντας subscribe στο κανάλι μας στο YouTubeMeliSoula.gr

 

About admin

Leave a Reply

avatar

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

  Subscribe  
Notify of