,

Πένες με πέστο ρόκας (συνταγή από τον Personal Trainer Δημήτρη Τσιφτσάκη)

Ο Δημήτρης Τσιφτσάκης, personal trainer, μας δείχνει πώς να φτιάξουμε ένα πιάτο γεμάτο ενέργεια και θρεπτικά συστατικά:

my_new_project_1

ΥΛΙΚΑ:

1 πένες ολικής

1 μάτσακι ρόκα

2 σκελίδες σκόρδο,

100 γρ. λευκά αμύγδαλα (αποφλοιωμένα)

100 γρ. τριμμένη παρμεζάνα

ελαιόλαδο

αλάτι, πιπέρι

my_new_project_5

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Βράζουμε τα ζυμαρικά σε άφθονο αλατισμένο νερό για όση ώρα λέει η συσκευασία τους.

my_new_project_4

Στο μεταξύ, αφαιρούμε τα χοντρά κοτσάνια από τη ρόκα, την πλένουμε και τη στεγνώνουμε με πετσέτα ή με χαρτί κουζίνας. Βάζουμε στο μπλέντερ (ή στο μούλτι σε δόσεις) τη ρόκα, τα τυριά, τα αμύγδαλα, το σκόρδο, αλάτι και πιπέρι. Τα χτυπάμε να αρχίσουν να ψιλοκόβονται και προσθέτουμε σιγά-σιγά ελαιόλαδο ώστε να βοηθήσουμε την πολτοποίηση και να προκύψει μια παχύρρευστη σάλτσα, το πέστο.

zak_0189

zak_0205

Σουρώνουμε τα μακαρόνια, τα επαναφέρουμε στην κατσαρόλα, προσθέτουμε 2 γερές κουταλιές βούτυρο και ανακατεύουμε. Σερβίρουμε και βάζουμε το πέστο σε μπολάκι για να προσθέσει όσο θέλει ο καθένας στη μερίδα του.

my_new_project_5

About admin

Leave a Reply

avatar

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

  Subscribe  
Notify of