, ,

Ποιες είναι οι κατάλληλες τροφές πριν και μετά το γυμναστήριο;

Σήμερα, μετά τις προτάσεις γευμάτων για μετά την άσκηση, έχουμε έναν πλήρη οδηγό για τροφές πριν αλλά και μετά το γυμναστήριο.

Όσο σημαντικό είναι να θυμάστε, ότι για να αποκομίσετε το μέγιστο όφελος από το πρόγραμμα γυμναστικής, η κατανάλωση φαγητού είναι αναγκαία. Μεγάλη σημασία έχει το είδος της τροφής και η χρονική στιγμή της κατανάλωσής της.

Η ορθή επιλογή αυτών εξασφαλίζει στο σώμα την απαραίτητη ενέργεια και τα στοιχεία που χρειάζεται για να λειτουργήσει ο οργανισμός πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Πάρτε μερικές ωραίες ιδέες από τη λίστα που ακολουθεί και ξεκινήστε την εφαρμογή τους από σήμερα κιόλας.

Τροφές πριν από το γυμναστήριο

rofimafrouton

 

Ένας εξαιρετικός τρόπος για να εφοδιαστείτε με υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη πριν την προπόνηση, είναι να καταναλώσετε κάποιο ρόφημα φρούτων. Λόγω των διαφορετικών συστατικών του, μπορεί να συνδυάσει εύκολα απλούς και σύνθετους υδατάνθρακες, διασφαλίζοντας στον οργανισμό την απαιτούμενη ενέργεια που χρειάζεται καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης.

Τα λιπαρά στον κρόκο του αυγού μεταβολίζονται πιο αργά και το πιο πιθανό είναι η κατανάλωσή τους πριν τη γυμναστική να προκαλέσει αίσθηση φουσκώματος κατά τη διάρκειά της. Γι’ αυτό το λόγο, προτιμήστε τα ασπράδια του αυγού, τα οποία διαθέτουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και δεν περιέχουν καθόλου λιπαρά.

aspradi

Μια εξίσου δυναμωτική επιλογή πριν από την προπόνηση αποτελεί το τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, μπανάνα και κανέλα. Ο συνδυασμός είναι εμπλουτισμένος με απλούς και σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι σας χαρίζουν την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεστε στη διάρκεια της προπόνησης. Η προσθήκη της κανέλας διατηρεί τη γλυκόζη στο αίμα σε σταθερά επίπεδα, βελτιώνοντας τη λειτουργία του εγκεφάλου

tost-banana.

Προτιμήστε να καταναλώσετε το σνακ ή το γεύμα περίπου 45 λεπτά με μία ώρα προτού ξεκινήσετε το πρόγραμμα γυμναστικής, ώστε να έχετε χωνέψει.

Τροφές μετά το γυμναστήριο  

Ένα τοστ ολικής άλεσης με τόνο, αβοκάντο και σπανάκι θα βοηθήσει να ανακτήσετε τις δυνάμεις σας μετά την προπόνηση και όχι μόνο. Ο τόνος είναι τροφή χαμηλή σε λιπαρά, αλλά περιέχει υψηλή περιεκτικότητα πρωτεϊνών και υδατανθράκων. Το αβοκάντο είναι εμπλουτισμένο με ακόρεστα λιπαρά που έχει ανάγκη ο οργανισμός μετά την προπόνηση, τα οποία διατηρούν παράλληλα την hdl -χοληστερόλη στα επιθυμητά επίπεδα. Το σπανάκι χαρίζει ενέργεια, ενώ παράλληλα μειώνει την όρεξη, αλλά και τις φλεγμονές που έχουν δημιουργηθεί στο σώμα μετά την προπόνηση.

salmon-glikopatata

Ο σολομός με γλυκοπατάτα συνιστά ιδανικό γεύμα μετά την προπόνηση. Εκτός από πρωτεΐνη, ο σολομός διαθέτει βιοενεργά πεπτίδια και πρωτεϊνικά μόρια που συμβάλλουν στη μείωση των φλεγμονών. Η γλυκοπατάτα περιέχει σύνθετους υδατάνθρακες που βοηθούν στην αποκατάσταση των επιπέδων γλυκογόνου, τα οποία έχει ‘χάσει’ ο οργανισμός στη διάρκεια της προπόνησης.

????????????????????????????????????

Τα αποξηραμένα φρούτα και οι ξηροί καρποί συνιστούν εξαιρετική λύση για να πάρετε μια γρήγορη δόση πρωτεΐνης και υδατανθράκων, αμέσως μετά το πρόγραμμα γυμναστικής. Επιπλέον, οι ξηροί καρποί διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε ‘καλά’ ακόρεστα λιπαρά, μεταξύ άλλων, διατηρούν την hdl -χοληστερόλη στα επιθυμητά επίπεδα.

 

About admin

Leave a Reply

avatar

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

  Subscribe  
Notify of