Τι να φας μετά το γυμναστήριο

Για να χάσεις τα κιλά που θέλεις ή για να σφίξει το κορμί δεν αρκεί μόνο ένα ισορροπημένο πρόγραμμα άσκησης σε συχνή βάση. Εξίσου σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια σου παίζει και η ισορροπημένη και σωστή διατροφή. Παρακάτω, θα βρεις τους κατάλληλους συνδυασμούς τροφών για μετά το γυμναστήριο που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος!

Food Styling by Catrine Kelty

Wrap ολικής με λαχανικά και γαλοπούλα

Ένα τέτοιο σάντουιτς με τορτίγια πλούσιο σε φυτικές ίνες και υδατάνθρακες θα σε βοηθήσει να ανακτήσεις δυνάμεις μετά το γυμναστήριο! Ταυτόχρονα, η γαλοπούλα περιέχει πρωτεΐνη, μια ουσία που βοηθάει στην αναδόμηση των μυών!

orangeandalmond

Πορτοκάλι και αμύγδαλα

Τα φρούτα και τα αμύγδαλα δεν είναι τυχαίο ότι προτείνονται ως ενδιάμεσο γεύμα σε όλες τις διαίτες. Τα αμύγδαλα χορταίνουν άμεσα με ελάχιστες θερμίδες, ενώ τα πορτοκάλια, πλούσια σε βιταμίνη C, ενισχύουν το ανοσοποιητικό, ενυδατώνουν το σώμα και προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά.

avocado-blueberry-smoothie-2

Smoothie με αβοκάντο και berries

Tο συγκεκριμένο smothie, σε χορταίνει και ταυτόχρονα αποβάλλει το φούσκωμα, με τα berries να προσφέρουν μια γλυκιά γεύση.

salmon

 

Σολομός με ελαιόλαδο και σταφύλια
Ο σολομός, πλούσιος σε καλά λιπάρα Ω-3, βοηθά στη μείωση των φλεγμονών και τον πόνο των μυών που προκαλεί η έντονη άσκηση. Σε συνδυασμό με τα σταφύλια, δημιουργεί μια πεντανόστιμη σαλάτα!

 

 

 

 

salad

Αυγά με μαύρα φασόλια και πιπεριές

Τα αυγά, το αμιγώ πρωτεϊνικό φαγητό, θα σε χορτάσει και θα σου δώσει δύναμη, ιδανικά αν είναι βραστό, θα έχεις ακόμη πιο υγιεινό αποτέλεσμα. Από την άλλη, τα μαύρα φασόλια είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και φυτικές ίνες και οι πιπεριές περιέχουν βιταμίνη C, προκειμένου να σε καλύψουν επαρκώς μετά την άσκηση!

About admin

Leave a Reply

avatar

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

  Subscribe  
Notify of