, ,

Aν σας αρέσουν πολύ τα γλυκά, μην ανησυχείτε! Εξηγείται επιστημονικά…

Αν ακολουθείς την σελίδα μου, www.melisoula.gr για ένα πράγμα είμαι σίγουρη! Ότι σου αρέσουν πολύ τα γλυκά

Το να τρως γλυκά με μέτρο είναι υγιεινό και κανένας γιατρός ή διατολογός δεν θα σου το απαγορεύσει.

Μια τουρτίτσα σε γενέθλια και γιορτές επιβάλλεται! Τι γίνεται όμως όταν η επιθυμία για γλυκά είναι καθημερινό φαινόμενο;

Τούρτες γενεθλίων από την MeliSoula

Διαβάζουμε στο site της Iatronet:

Πολλοί παράγοντες ευθύνονται για την παθολογική ανάγκη κάποιου να τρώει γλυκά. Η κακή ποιότητα ύπνου, το έντονο στρες, η κούραση, δημιουργούν την ανάγκη για κάτι γλυκό που θα μας δώσει ενέργεια.

Pancakes Oreo
Pancakes by MeliSoula

Οι ψυχολογικοί λόγοι επίσης παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάγκη μας για τα γλυκά. Όταν είμαστε πολύ στενοχωρημένοι, περνάμε μια περίοδο κατάθλιψης, ή αντιμετωπίζουμε ένα έντονο πρόβλημα, καταφεύγουμε στα γλυκά, αναζητώντας μια στιγμιαία ευχαρίστηση. Στην πραγματικότητα, αμέσως μπορούμε να καταλάβουμε ότι αυτό δεν μας βοήθησε ιδιαίτερα στο πρόβλημά μας, συν τις θερμίδες που προσθέσαμε. Τη διέξοδο λοιπόν που αναζητάμε, δηλαδή την κατανάλωση γλυκού, πρέπει να πάψουμε να τη συνδέουμε με την ψυχολογική μας διάθεση .

Μερικές γυναίκες αισθάνονται έντονη την ανάγκη για κατανάλωση γλυκών, λίγες ημέρες πριν τον κύκλο τους ή κατά την εμμηνόπαυση.

Σε αυτήν την περίπτωση, το πρόβλημα είναι καλύτερα να συζητηθεί με κάποιο γιατρό. Εκείνος θα βοηθήσει στο να υποκατασταθεί η ανάγκη αυτή με άλλου είδους συμπληρώματα ή με την κατάλληλη διατροφή.

Εάν λοιπόν ανήκετε σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες και θέλετε να περιορίσετε αυτήν την κακή συνήθεια, θα πρέπει κατ´ αρχήν να προσθέσετε στα γεύματά σας φρούτα και λαχανικά. Προσπαθείτε επίσης να τρώτε πιο υγιεινό ψωμί και δημητριακά, φρυγανιές ολικής άλεσης κλπ. Χρειάζεστε δηλαδή να καθυστερείτε την απορρόφηση του σακχάρου στο αίμα, ώστε να ρυθμίζεται το σάκχαρό σας πιο σωστά. Ειδικά τα φρούτα, θα σας ικανοποιήσουν πολύ εύκολα την ανάγκη για γλυκό, αλλά αποφύγετε τους χυμούς με ζάχαρη και τα αναψυκτικά τύπου κόλα.

Αρχίστε να μετράτε εβδομαδιαία πόσα γλυκά καταναλώσατε, συσχετίζοντας την κατανάλωση του γλυκού, με το πώς αισθανόσαστε εκείνη τη στιγμή που το καταναλώσατε. Αν δείτε ότι κάτι τέτοιο συνέβη την ώρα που είχατε εκνευρισμό στη δουλειά, όταν συνέβη κάτι που σας στεναχώρησε ιδιαίτερα, όταν αγχωθήκατε, τότε θα καταλάβετε ότι η ανάγκη σας αυτή είναι κυρίως νευρικής φύσεως και θα πρέπει να το ελέγξετε, ακόμα και αν χρειάζεστε κάποιον ειδικό να σας συμβουλεύσει.

Θα πρέπει να θυμάστε πάντως, ότι όταν καταναλώνετε κάποιο γλυκό, θα πρέπει να πίνετε λιγότερο καφέ και να τρώτε αρκετά λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης και ότι τα γλυκά δεν σας ικανοποιούν ιδιαίτερα το αίσθημα της πείνας, τουλάχιστον όχι τόσο όσο ένα κανονικό ή μικρό γεύμα, συν τις παραπάνω θερμίδες που σας προσθέτουν.
Φροντίστε επίσης να σταματήσετε τη διάθεσή σας για γλυκό, πίνοντας εκείνη τη στιγμή νερό ή τρώγοντας ένα φρούτο. Μπορείτε να βγείτε μια βόλτα, να διαβάσετε κάτι, να μιλήσετε στο τηλέφωνο, να γράψετε ή να κάνετε μια δουλειά στο σπίτι που επείγει.

About admin

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of